خرید دستگاه فتوکپی استوک ارزان
نوشته شده توسط : جعفری

خرید دستگاه فتوکپی استوک ارزان

در خرید یک ماشین اداری مناسب، گذشته از کیفیت، سرعت، دقت و کارایی، قیمت نیز یک فاکتور بسیار مهم است که در بسیاری از موارد کاملا تعیین کننده بوده و به نوعی حرف آخر را می زند.  برای داشتن گزینه های متفاوت قیمتی در هر رنج و بازه ای، چه جایی بهتر از کپی ایران؟

توجه داشته باشید که لزوما کم بودن قیمت به معنای بد یا بی کیفیت بودن محصول نمی باشد و می تواند دلایل مختلفی داشته باشد. همچنین در بسیاری از مواقع نیاز شما به یک دستگاه در محدوده قیمتی کم می باشد و هزینه های بیشتر، اضافه و بیهوده خواهند بود.

از میان همه مدل ها و دستگاه های موجود، فتوکپی ارزان در بیشتر مواقع اشاره به دستگاه های استوک خواهد داشت. سالیانه دستگاه و ماشین های بسیاری در اروپا یا انگلستان به علت از رده خارج شدن، به کارخانه تولیدکننده بازگردانده میشوند. در بین این دستگاه ها، بعضا مواردی هم پیدا می شود که دستگاه مذبور کاملا سالم بوده و حتی از مدل های نسل جدید نیز بهتر کارمی کند.

علت ماجرا، سودجویی سازمان های تولیدکننده است. این سازمان ها با پایین آوردن زمان خدمات و عدم ارائه سرویس بعد از مدت معین کوتاهی ، مشتریان را وادار به خرید مدل های جدید میکنند. لذا بسیاری از دستگاه های بازگردانده شده، براساس میزان سلامت دستگاه درجه بندی A،B،C،D دریافت کرده و با نام استوک مجددا به فروش می رسند.

به همین علت شما دستگاهی با کیفیت بسیار بالا و مشابه دستگاه آکبند و با قیمتی پایینتر می باشد دریافت خواهید کرد. با خرید یک دستگاه استوک از یک فروشنده مطمئن شما می توانید یک فتوکپی ارزان ، آن هم با بالاترین کیفیت و مطابق با برترین استاندارد ها داشته باشید.

اگر شما هم قصد خرید یک دستگاه فتوکپی را برای کسب و کار خود داشته باشید، حتما مقوله قیمت از مواردی است که شما را نیز درگیر خود کرده است. شما می توانید با محدود کردن بخشی از کاربری های کم استفاده خود به طور کلی دستگاه ارزان قیمت تری را انتخاب کنید...ادامه مطلب در کپی ایران... جهت مشاوره09148659399





:: بازدید از این مطلب : 191
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 25 دی 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: